sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Lisäravinteet

Toiveen mukaisesti esittelen nyt lisäravinteet, mitä itse käytän.


Näille kaikille on oma ansaittu hyllynsä meidän keittiössä.


Heraproteiinia käytän palautumiseen, eli aina voimatreenin jälkeen käytän tätä. Meiltä löytyy tätä suklaan, ja mansikan makuisena.

"Star Nutrition Whey-80 ® on täydellinen heraproteiinijauhe urheilijalle, joka haluaa tehokkaamman palautumisen, lisää lihasmassaa sekä edistää rasvanpolttoa!"


Puddingia käytän joskus herkkuhimon iskiessä, yleensä perjantaisin ja lauantaisin, mutta pääsääntöisesti tätä tulee käytettyä ehkä kerran -maksimissaan kaksi kertaa kuukaudessa.



Hätävarana meiltä löytyy kaapista yksi maximin palautusjuoma.



Proteiinipatukoita meiltä löytyy kaksi rasiaa kotoa. Näitä tulee vedettyä yleensä heti treenin jälkeen, koska lämpimään ruokaan menee kuitenkin melkein pari tuntia salin jälkeen. Joskus myös herkkuhimon iskiessä, tai kiireisenä päivänä nämä ovat pelastaneet tilanteen.

"Jokainen Star Nutritionin Goodlife proteiinipatukka sisältää noin 190 kcal, 16 g proteiinia ja 20 g hiilihydraatteja: Erinomainen välipala milloin tahansa päivän aikana."



Vitamiineina tällä hetkellä on

  • Fit & Smart Vitamin/Mineral - Fit & Smart Vitamin/Mineral by Charlotte Perrelli on lisäravinne suunniteltu erityisesti aktiivisille naisille.  Jokainen tabletti sisältää erinomaisen tasapainon essentiaalisia vitamiineja ja mineraaleja sekä antioksidantteja mm beta karoteenista, C-vitamiinista, sinkista ja E-vitamiinista.
  • Orange-C
  • Leaderin D-vitamiinia
  • Ja obsidan fe++
 

Tässä vielä näkyy neljän päivän suun kautta otettavat vitamiinit.

6 kommenttia:

  1. Kiitos paljon tästä! :-)

    VastaaPoista
  2. Käyn itse 1 krt vk salilla ja 2 voimaharjoitusta kotona + 2 lenkkiä. Miten suosittelisit tuon heran käyttöä minulle? Laitoin juuri tilaukseen saman heran kuin sinulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on jäänyt tämän kommentin näkeminen ihan tyystin, isot pahoittelut :( Lenkin jälkeen en itse käytä heraa, salin ja kotitreenin jälkeen käytän. Eli kun on sellainen treeni, mikä rikkoo vähän lihaksia, eli salitreeni, niin hera paikkaa ne reiät. :) Tietenkin riippuu taas hirveästi, että millainen sun voimaharjoitus on, ja mitkä tavoitteet kropan suhteen.

      Poista
  3. Tässä hetken verran googlettanut Bikini Challenge 2013 kun tekisi mieleni siihen osallistua elokuusta lähtien. Olit johonkin netin syövereihin kommentoinut etä tarvitset lisää ohjattavia. Onko vieläkin näin? Motivaationi on hurja! Tarvisin kipeästi tiukan ruokavalion, lähinnä kaloreiden osalta niin, ettei paino enää putoa vaan lihas alkaa kasvaa sekä kunnon treeniohjelman pääosin kotona tehtäväksi sisältäen aerobista.... jos jaksat/ehdit/hubittaa vastaa vaikka sähköpostiini tikkupiina@luukku.com kerron mielelläni lisää tarvittavia tieotja ja taustoja. :) :) kiitos joka tapauksessa! :)

    VastaaPoista
  4. Olit johonkin netin syövereihin kommentoinut, että tarvitset lisää ohjattavia. Onko vielä näin? Mitä tarkoittaa käytännössä? HAluaisin osallistua bikini challenge 2013 eli kipeästi tiukan ruokaohjelman ja kaloreiden määrän plus treeniohjelman tarpeessa. En halua laihtua, vaan lihasta paljon lisää. Jos ehdit jaksat ja huvittaa, vastaa sähköpostiini tikkupiina@luukku.com niin kerron mielelläni lisää taustoja ja muita tietoja :) Kiitos joka tapauksessa! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)