torstai 13. maaliskuuta 2014

Kotona tehtävä käsitreeni

  • Vipunostot sivulle 3 x 10
  • Vipunostot eteen 3 x 10
  • Pystypunnerrus 2 x 10
  • Kulmasoutu 2 x 10
  • Hauiskääntö 3 x 10
  • Ojentajat oman painon dipillä 3 x 10
Ja koko ohjelman toteutus:

  • Hetki lämmittelyä, vipunostot sivulle 10 toistoa, vipunostot eteen 10 toistoa, kulmasoutu 10 toistoa, hauiskääntö 10 toistoa, ojentajat 10 toistoa.
  • Juoma- ja hengähdystauko
  • Vipunostot sivulle 10 toistoa, vipunostot eteen 10 toistoa, pystypunnerrus 10 toistoa, hauiskääntö 10 toistoa, ojentajat 10 toistoa.
  • Juoma- ja hengähdystauko
  • Vipunostot sivulle 10 toistoa, vipunostot eteen 10 toistoa, pystypunnerrus 10 toistoa, kulmasoutu 10 toistoa, hauiskääntö 10 toistoa, ojentajat 10 toistoa.
Kokonaisaika oli 25 minuuttia.












6 kommenttia:

  1. olkapäät <3 Vautsi!!! Itse havittelin joskus samanmoisia ja toki havittelen vieläkin, mutta ajatus tasolla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sain joskus niin ison pinttymän pyöreistä olista, että oon vaan hikoillu niiden kanssa :-D Harmi vaan että ne näkyy vain pumpissa :-D

      Poista
  2. Oi, siulla on ihanat olkapäät :)! Mie oon alkanu saamaan hapaan ihan kivaa pyöreyttä, mut olkapäissä on aikamoinen rakentaminen vielä :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :-) Mäkin yritän kovasti alkaa nyt saamaan habaan pyöreyttä :-)

      Poista
  3. ihanat olkapäät sulla!! :) jään kyllä seuraileen sun blogia, ihan huippu oot! Itselläkin on alkanut alkuvuodesta hurrja valmennus, jtoen mielenkiinnolla lueskelee muidenkin treenipostauksia täällä blogimaailmassa :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) mäkin tulen paremmalla ajalla katsastamaan sinun blogisi :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)