tiistai 1. huhtikuuta 2014

Maaliskuun liikunnat



Edelleen olen pysynyt liikunnallisen määreen tavoitteessani, vaikka olenkin joutunut maaliskuun lopun olemaan vuodelevossa.
Tänä vuonna päiviä kertyy vuoteen 365, joka tarkoittaa sitä, että tavoitteena on tänä vuonna vielä saada 257 merkintää liikuntapäiväkirjaan. Jaettuna kuukausiin tämä on 28.5, pyöristettynä 29 merkintää per kuukausi. Tämä sairastelu, mistä kerroinkin jo aikaisemmin täällä , ei tällä hetkellä anna mahdollisuutta liikunnalle sitten yhtään,joten varsinkin loppuvuoden suunnitelmien kanssa pitää kyllä kiristää tahtia entisestään, kunhan olot vain antavat periksi. Ajattelinkin kokeilla huomenna aamulla, että olisiko aamujoogasta enemmän haittaa vai hyötyä. Fyysistä oloa myös pahentaa liikkumattomuus, ja mahdollisuuksiin ei kuulu tällä hetkellä lenkit tai painonnostelut ympärivuorokautisen huimauksen vuoksi, olisi mukava yrittää ylläpitää tavalla tai toisella hyvinvointia.





Joko teitä on kutsuneet aurinkoiset lenkkimaisemat?

4 kommenttia:

  1. Voi kurjuus. Toivottavasti olo antaa periksi ja pääse taas liikunnan pariin. Eikä se mtn jos muutama liikunta kerta jää kesken ;) jos helpottaa,niin meikäläinen ei oo tehny mtn 2kk jq nytkin vedän salmiakkia alhaseen verenpaineseen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla onkin hyvä syy ottaa vähän rennommin ;) Ehkä mäkin saan vielä syyn kehiteltyä tässä alkukesän aikana ;) Irtisanoin juuri kuntosalijäsenyyteni. En oo aikoihin päässy sinne, enkä varmaan pääsekään, niin nyt lähti sekin.

      Poista
  2. Hyvännäköisiä ruokia! Ei auttais nälkäisenä katsella tällaisia kuvia. :P

    Milla / millamainen

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)