lauantai 6. kesäkuuta 2015

Takapakkia treenaamiseen

Mä olen niin sellainen ihminen, että kun yksi juttu menee vinoon, menee kymmenen muutakin.

Mä olen vältellyt viisaudenhampaiden leikkausta taitavasti jo useamman vuoden. Tekosyinä esikoisen imetys, töihin paluu ja kynnys ottaa sairaslomaa heti palattuaan töihin, treeniputken rikkoutuminen, uusi raskaus ja vuoden kestänyt oksennustauti, ja nyt uusi imetys. Alkuviikosta toinen poskeen kasvanut viisuri, ja toinen leukaluuhun kasvanut viisuri alkoivat oireilla, muutama päivä meni vähän sammaltaen ja poski turvoksissa ja panadolit suussa.
Keskiviikkona salilla tuli sitten kunnon hermojumi jonnekin lonkankoukistajan alle/lähelle. Siihen loppu jalkatreeni, ja seuraava käsipäivä meni istualteen. Vieläkin se vähän kipuaa, ja vasen jalka on hassusti puuduksissa ja kipuileva pakarasta varpaisiin.
Tänään sitten tämän putken viimeisin epäonni - vatsa. Pakko se nyt on vaan myöntää, että vaikka kuinka innokkaasti lähdin 3 viikkoa sektion jälkeen jumppailemaan, niin vatsoja tuli tehtyä liian pikaseen. Kaikkein ylimmät vatsalihakset on palautuneet, mutta kaikissa muissa on ihan hirveä hole. Nyt kun rasvakerros on vähän vähentynyt päältä, niin nyt sen vasta näki ja tunsi kunnolla. Sellanen kolme senttiä väliä niissä... Hups.. Onneksi ehdin "vain"  kaksi viikkoa treenaamaan vatsoja.


Ja mä toivon ja rukoilen, ettei olisi napatyrä. Sitä tuli jo joskus aikoinaan mietittyä, mutta toivottavasti nyt ei niin pahaksi mene tuo. Sormet ristissä.
Onneksi ei tarvi vatsoja kokonaan tauolle pistää, pilatestahan saa (kai?) tehdä. Syviä vahvistaa. Löysinkin youtubesta heti aloittelijalle kivan lyhyen pilatesvideon.




-Krista


Luithan myös tämän postauksen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)