perjantai 11. syyskuuta 2015

Friday Workout

Aina ei pääse salille, eikä edes lenkille, joten kotitreenit kunniaan. Tässä kaikille kiireisille ja kotihiirille perjantain kunniaksi pikatreeni! Jos ehdit lukemaan tämän ennen nukkumaanmenoa, tee tämä ennen sänkyyn menemistä, tai lauantaina aamupalan jälkeen. Ihan mielettömän hyvä fiilis tulee, kun saa kevyen hien pintaan, ja pääsee tekemisen makuun. Tähän jää koukkuun ;) Itse sain ainakin kivan tuntuman jalkoihin, ja pelasti mukavasti perjantain, kun pääsi edes vähän tekemään!

1. Kellokävely käsillä (pidä jalat tukevasti maassa, ja kävele käsillä kellon ympäri, niin myötä- kuin vastapäivään 12 kädellystä)



2. Taakse askelkyykky, molemmilla jaloilla 10 kyykkyä, eli yhteensä 20 kyykkyä.



3. Haarahyppy kevyesti alhaalla kyykäten, 50 hyppyä.



4. Eteen askelkyykky vuorojaloin, molemmilla jaloilla 10 kyykkyä, eli yhteensä 20 kyykkyä.



5. Lankkyhyppy, 10 hyppyä



6. Punnerrus, 10 punnerrusta



Ja kolme kierrosta, kiva pieni jumppa, jossa saat kevyen hien ja pienen tuntuman!



Tsekatkaa vielä alennukset viikonlopun kunniaksi Zalandoon, HobbyHalliin ja Stadiumiin! :)

2 kommenttia:

  1. Aiheen vierestä; miksi rautamimmit blogi on poistettu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emme pystyneet antamaan Rautamimmit -blogille parastamme. Tästä syystä blogi on poistettu, minä jatkan tässä osoitteessa, ja Sannan kuulumisia näkee instagrammin puolelta :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)