maanantai 12. lokakuuta 2015

Kaksi viikkoa valmennusta takana

Nyt on kaksi viikkoa valmennusta takana, eli 1/4 suoritettuna ajallisesti. Määrällisestihän nyt mennään jäljessä, ja pahasti. Tein tänään vasta viime viikon salitreeniä, eli miinuksella ollaan. Ja tosta eilisestä hairahduksesta tuli vielä lisä aerobinenkin. Se ois suht tiukka viikko edessä. 15 treenit, ripsihuolto, kropan updatea ja messut. Stressiäkö? No ei kai. Kyllä rehellisesti sanottuna iski stressi viikonloppuna, kun katsoin kalenteria, ajattelin vaan että ei hemmetti mä osaan buukata viikkoni hyvin täyteen. Mutta ei se mitään, kyllä tästä selvitään. Treenejä siirtyy varmasti taas ensi viikolle, mutta teen tällä viikolla niin paljon kuin pystyn, kaksi viidestätoista jo tehty!




Mä olen Katarina Tunturin valmennuksessa, ja tarkoitus olisi näillä mennä ainakin tämän vuoden loppuun asti. Tosin joulukuu on sitten syömisten kannalta vapaampi. Miksi? Koska mä en ole sellainen jäätelökesä -ihminen, joka kokee tarvitsevansa kesällä litroittain jäätelöä, ja näin ollen sluibailisi kesän syömisten ja treenien suhteen, vaan mä olen jouluihminen henkeen ja mahalaukun pohjaan asti? Jouluherkut, piparit, tortut, pähkinät ja rusinat, suklaat, lasten synttärit, kakut ja leivokset ja glögi ja viini! En vaan pystyisi elämään ilman. Joten aion nauttia ilman huolen häivää näistä. Tottakai treeneistä pidän kiinni. :)

Mulla on laitettu hiilarit minimiin, ja proteiinit hyvälle tasolle. Mitä tässä parin viikon aikana on oppinut? No, ensin nämä hauskimmat jutut; porkkanaraaste painaa vähemmän kuin kokonainen raaka porkkana ja kaurapuurosta saat enemmän syötävää, kun annat sen keittyä ja hautua runsaassa vedessä :D Pidetään siis kynsin ja hampain jokaisesta grammasta kiinni. Treenit on ollut ihan mahtavia. Tosi hyvän tuntuman saa, ja ihan uudella tavalla. Treeniohjelmissa oleva sarjoitus ja toistotus on mulle uutta, kun on puskenut vuosikaudet kolmen sarjoilla ja kympin toistoilla. Jo parin viikon aikana olen saanut tuloksia aikaiseksi, nimittäin turvotus on vähentynyt vatsan alueelta. Ja tästä mä olen riemuissani. 




Tiedän, että ennen valmennusta en ole mennyt ihan päin metsään syömisten ja treenien kanssa, mutta kyllä tässä jotain pientä uutta on tullut. Olen ennen syönyt paljon enemmän hedelmiä, ja vähemmän vihanneksia, mutta nyt on karsittu liiat sokerit pois, joten homma menee toisinpäin. Hiilarit on myös oikeasti vähentyneet ennestään, proteiinia on vähän tullut lisää.
Toivottavasti mun hyvä alkanut putki ei tyssää jo huomenna aamulla, kun kaikki me kolme niiskuteltiin neniämme jo illan ajan. Etttei iskisi juuri nyt joku flunssa tänne. Peukut pystyyn ja nokka kohti hyvää viikkoa! :)

Äänestys on edelleen  käynnissä, ja minun blogiani voitte käydä äänestämässä TÄÄLLÄ vuoden motivation blogiksi. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)