lauantai 7. toukokuuta 2016

Huhtikuun liikkumiset

Mä ajattelin taas ottaa tänne blogin puolelle kuukausikatsaukset liikkumisiin. Huhtikuu on jo ohi, ja data siltä kuukaudelta on saatavilla. Liikkumisia tuli TODELLA vähän huhtikuussa.


  • 6 salitreeniä
  • 3 kotijumppaa
  • 4 kehonhuoltoa ja
  • 2 lenkkiä rattaiden kanssa.
Maalis-huhtikuun vaihteissa selkä oli todella pahassa kunnossa, ja sitten iski vielä huhtikuun flunssa.
Fiilis oli todella maassa, koska mä olen juuri sellanen ihminen, että kun fyysisesti kulkee hyvin, niin pääkoppa pysyy terveenä. Eikä siinä oikein osaa olla mitenkään päin, kun ei pääse liikkumaan, ei pysty kunnolla nukkumaan, ja päivät menee kitisten. Kyllä mä tällä kertaa osasin ottaa suhteellisen rennosti, oli nimittäin niin paljon muuta puuhaa, etten jääny märehtimään liikkumattomuutta. 
Nyt vaan toivotaan, että toukokuu, ja muutkin kuukaudet paahdetaan menemään kovemmalla vauhdilla.
Mulla tulee itseasiassa uudet valmennusohjelmat ensi viikolla, vähän jo kauhunsekaisin tuntein odottelen, että mitä sieltä tulee. Nyt kun pääsen salille vaan iltasin, kun oon laittanu lapset nukkumaan, niin on kyllä jääny menemättä. Mä olen niin aamu-/päiväsali ihminen. Illalla yheksän jälkeen salille, palkkarit nassuun ja kotiin syömään ja nukkumaan, kuulosta just siltä, että juoksen koko yön pissalla hirveän nestemäärän vuoksi, ja yöunet vähenee. :D valivali. Mutta, jos on pakko, niin kyllähän mä menen vaikka keskellä yötä. Kyllä tässä on nyt motivaatio kohillaan, kunhan saan priorisoitua ajan kaikkeen minulle tärkeään.


4 kommenttia:

  1. Mikä tämä sovellus tai app tms... On tuossa kuvassa? Jossa kalorit ym näkyy.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on Polarin sykemittari, joten tuo on Polar Flow, joka toimii tuon mittarin kanssa :)

      Poista
  2. ei haittaa yhtään jos on välillä kevyempi kausi, jaksaa sitten painaa taas täysillä. toi polar flow on itelläkin käytössä, ihan kätevä systeemi liikunnan seuraamiseen.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)