perjantai 3. kesäkuuta 2016

Toukokuun liikkumiset

Toukokuu kului kyllä ennätysnopeasti. Muistan vieläkin raapustaneeni Huhtikuun liikkumiset -postausta, ja nyt on jo kesäkuu alkanut, ja toukokuu vain suhahti ohi.


Toukokuu oli viimeinen kuukausi ennen uutta valmennusta.
Tosin, aloitin valmennuksen nyt touko-kesäkuun vaihdosviikolla, joten yksi treeni ehti toukokuun puolelle.
Mutta, yhteenvetona:


  • 4 kehonhuoltoa (venyttely + foamroller)
  • 17 lenkkiä rattaiden kanssa
  • 9 kuntosalitreeniä
  • 2 kotijumppaa ja
  • 1 spinning
Kehonhuoltoja saman verran huhti-ja toukokuussa, saa nähdä, osaanko kesäkuussa petrata tuohon osa-alueeseen. 15 lenkkiä enemmän verrattuna edelliskuukauteen, 3 salitreeniä lisää ja kävin elämäni ensimmäistä kertaa spinningissä. Lisäksi se taisi olla ensimmäinen kerta melkein kymmeneen vuoteen, kun kävin ylipäätänsä ryhmäliikuntatunnilla. Spinning oli ihan ok, hikeä valui putouksena pyörän päälle, ja seuraavana päivänä tuntui vähän takareisissä. Ihan hyvät fiilikset jäi toukokuusta, tulipahan liikuttua.
Nyt kesäkuussa mun treeniohjelmaan kuuluu vain yksi aerobinen per viikko, joten lenkit tulee vähenemään. Mikä on sinänsä ihan kiva, ettei tarvitse kahta lasta työntää rattaissa :D
Toukokuusta jäi myös mieleen jalkojen kehitys. Olen jalkaprässiä kokeillut viimeisen vuoden aikana yhteensä kuusi kertaa, pari viikkoa sitten kokeilin muuten vain, että paljon siinä oikeasti nousee -> 130 kg, ja toukokuun lopussa nousi vielä 150 kg, not bad! Nyt onkin jalkaprässi lomalla, ja pyllyä treenataan kyykyillä.




Ps. Käykäähän kurkkaamassa HOUSE OF BRANDONIN alet!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)